פותחים שנה עם חיוך

הפרויקט שיפתח את שנת ה'תשע"ז הוא "פותחים שנה עם חיוך" – פרויקט הלבשה לרגל חגי תשרי הבאים עלינו לטובה. בהתחשב בעובדה שרכישת הבגדים האחרונה התבצעה ע"י מזמור רבקה לרגל חג הפסח, ישנו בלאי בריא לבגדי הילדים וכן גדילה וצמיחה טבעית הדורשת רכישת ביגוד והנעלה חדשים, במידות חדשות.
במרכז החסד של "מזמור רבקה" מטפלים דווקא במשפחות שלא נמצאות ברשימת הסיוע של עמותות החסד, משפחות נורמטיביות בהן ההורים עובדים ומתפקדים, אך ההכנסה אינה מספקת ובשל סדר העדיפויות הילד לא זוכה למילוי צרכיו המינימליים.
אמא, מרת הניה רבקה רסקין ע"ה, שעבדה תחילה כגננת ולאחר מכן עסקה בביגוד והלבשה לכל המשפחה במשך עשרות שנים, תמיד אהבה לראות ילדים יפים, נעימים ומסודרים. במטרה להמשיך את דרכה בעולם, אנו מפעילים בשכונת נחלת הר חב"ד בקרית מלאכי, השכונה בה חיה וגידלה את ילדיה, את 'מרכז החסד' של 'מזמור רבקה', במסגרתו הילדים זוכים לסטים חדשים ומרהיבים של ביגוד לחגים, תלבושת לשנת הלימודים, ביגוד חם ועוטף לחורף, קייטנות חינוכיות לקיץ ועוד. מסביב למעגל השנה מרכז החסד של "מזמור רבקה" מסייע בצורה ייחודית בנתינה ישירה עבור עשרות ילדים במגוון רב של תחומים, על מנת שיוכלו לגדול ולפרוח מתוך שמחה וחיוך גדול על הפנים. הבקשות והטיפול במשפחות נעשים באמצעות הצוות החינוכי של בתי הספר, הרואה את הילדים מדי יום ומודע יותר מכל אחד אחר למצבם האמיתי.
עבור חלק מילדי ישראל, הערכות ורכישת בגדים חדשים לחגים היא חוויה שגרתית המובנית מאליה, אך עבור משפחות אלו מדובר בחלום רחוק. על מנת לתת גם לילדים אלו את תחושת השוויון החברתי ואת שמחת החג, הרכבנו סל ביגוד בסיסי, איתו יוכלו הילדים לפתוח את השנה בחיוך גדול. חשוב לציין שבעלי החנויות אצלם מתבצעות הרכישות, משתתפים אף הם ב-10 אחוז הנחה קבועה:
בנים
– מכנסיים וג'קט    120₪
– 2 חולצות לבנות   80₪
– הלבשה תחתונה   50₪
סה"כ –   250 ₪ לילד

בנות
סטים לחג     200₪
– הלבשה תחתונה ואקססוריז  50₪
סה"כ –   250 ₪ לילדה
עד כה הגיעו לקרן פניות עבור 218 ילדים וילדות הזקוקים למערכת בגדים חדשה לרגל החגים
חשוב לציין שבשל החורף הקרב ובא ויצריך הצטיידות נוספות, ובשל העליה במספר הפניות, על מנת שנוכל להושיט יד לכמה שיותר ילדים, הוקטן השנה שווי הסל לילד. אנו מלאים בתקווה ותפילה שפעילות הקרן מסביב למעגל השנה, תציל ותבנה נפשות רכות, תיתן להם תחושת שווים בין שווים ותאפשר לילדים אלו עתיד טוב יותר.
היו שותפים עוד היום בפעילות החסד –

לתרומה לחצו כאן!